bukan tak mau balik....


Assalamualaikum....

Alahmdulillah bersyukur atas nikmat yang Esa...

Pertama2 ana mohon maaf kat kawan2 sebab tak dapat nok balik kaherah....

memang hati ni nok balik, tapi waqi kita sekarang berbeza....
antum semua ada tanggungjawab yang lebih besar yang perlu dilakukan daripada menerima ana sebagai penambah beban..
yer laa...
kalau ana balik, pah2 kawan2 lak sibuk, ada prgram la, ada itu, ada ini.....
dah la jauh merentasi gurun sahara....
merempuh denai2 berliku merentasi sg Nil...
sampai2 kat BKAN dah pun letih...
sakit satu badan + lapar lagi....
nok makan minum takkan lah nok tebalkan muka meminta2 lak
maluuuuu laaa...
p kedai la jawabnye....
dah la sekarang ni poket kekeringan...
masuk2 dalam bilik rasa macam merempat je...
harap2 kawan2 faham2 la yek...
sekarang kuliah kat sini 6 hari seminggu...
doakan la yek, dapat stdy dgn baik....

pah2 sekarang ni pening dgn cuaca, kuliah, imthan, qoror quran, DPM dll...
pening.... pening....

sampai kadang2 tak tau nok buat ape doh....

maalish sahabat2 semua.....


...:: bukan niat dihati nok mengadu tp sekadar luahan hati ::...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..:: Jom Kongsi ::..