Bersih 2.0 mendapat liputan media dunia



Perhimpunan aman Bersih 2.0 yang dikucar-kacir dan dihuru-harakan oleh pihak polis telah mendapat liputan meluas daripada media-media utama negara luar.

Liputan yang diterbitkan mereka merupakan berita daripada pandangan masyarakat luar mengenai apa yang benar-benar berlaku dan dilaporkan tanpa memihak kepada mana-mana. Jauh berbanding dengan media utama negara yang lebih suka memburuk-burukkan sesuatu yang selain daripada kerajaan.

Liputan-liputan tersebut antaranya boleh diikuti di Al-Jazeera, CNN, BBC dan Reuters.



MALAYSIA kepeningan...
Di kejauhan kami mampu memerhati.....
Di kirim doa agar semua berjalan lancar, insya Allah...
Tiada siapa yang mampu menghalang andai Allah mengizinkan.....



Category:

2 comments:

NadiahHalim dot com said...

Begitulah apabila apabila rakyat Malaysia ter'PAKSA' menerima pemimpin yang ala-ala kuku besi. kononnya negara yang berdemokrasi tetapi xpandai langsung nak praktikkan konsep demokrasi. sebab itu, hadirnya "PEMBANGKANG" ingin mem'bangkang' cara salah pihak kerajaan. bukan nak membangkang membabi buta. ingin ditegakkan kebenaran dan keadilan rakyat yang telah lama dirampas! moga perjuangan kita yang sedikit terhalang oleh tindakan taghut ini mendapat pertolongan besar daripada Allah dlm PRU13 xlama lagi. TAKBIR! ALLAHUAKBAR!!!

Sha-na.Szied said...

kita berserah pada Allah.. sekrang najib pon macam da hilang waras.. http://www.youtube.com/watch?v=JB_PNO-38gk&feature=share..

Daisypath Vacation tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..:: Jom Kongsi ::..